Hiszpańska firma znana i na naszym rynku MANGO zmieniła swoje logo.
Firma dzała na rynku już ponad 20 lat. Pierwszy swój sklepk otworzyła w 1984 r. w Barcelonie.
W 1992 sklepów było już 99. W Polsce sklepy MANGO występują pod nazwą Sweet MNG Stores. Od momentu swojego debiutu systematycznie poszerza obszar swojej działalności i zdobywała nowe rynki.
Dziś firma twierdzi że posiada ponad 2000 sklepów w 150 krajach.
Prezentacja nowego logotypu odbyła się na podczas pokazu mody w Paryżu. Zastosowanie nowego kroju pisma uprościło go i poprawiło jego czytelność.
W starym już logotypie używany był krój edgy.
Jak widać firma pozostawiła charakterystyczne dla marki dzielenie liter, jednak zmniejszyła je o połowę z dwóch podziałów na jeden.
Rebrending ten wyszedł marce MANGO na plus.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz