Marka by trwać musi się zmieniać i dostosowywać do otaczającej rzeczywistości. Kiedy nie będzie tego robić pozostanie archaiczna i po jakimś czasie zapominając gdyż nie chcą się identyfikować z czymś co jest pase.
RUCH SA zabiera się za zmianę starych brzydkich kiosków i zamienia je na nowoczesne które po części mają być samoobsługowe. Małe okienka z poprzedniej epoki mają odejść do lamusa. Zarówno sprzedaż jak i ekspozycja mają mieć teraz charakter otwarty. Dodatkowo oprócz standardowej prasy ma być serwowana klientom kawa (RUCH jakiś czas temu - już po swojej prywatyzacji - próbował wejść w segment kawiarni brandem icoffe, ale chyba im to nie wyszło gdyż został o sprzedany).
Nowe logo zostało zaprojektowane przez Aart Design z Warszawy. Jednak tej identyfikacji ciągle mało jest widać w naszym kraju. Zastanawiam się czy ten projekt nie został odłożony na półkę.
Dlatego zastanawiam się czy po prywatyzacji spółki nie wydaje po raz drugi pieniędzy na swoją nowa identyfikację w ciągu niemalże jednego roku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz