sobota, 25 czerwca 2011

Ruch w RUCHu - oni też zmienili swoje logo

Zmiany w ruchu zaczęły się już w tamtym roku teraz zaczęto wprowadzać pozostałe elementy corporate identity.
Marka by trwać musi się zmieniać i dostosowywać do otaczającej rzeczywistości. Kiedy nie będzie tego robić pozostanie archaiczna i po jakimś czasie zapominając gdyż nie chcą się identyfikować z czymś co jest pase.


RUCH SA zabiera się za zmianę starych brzydkich kiosków i zamienia je na nowoczesne które po części mają być samoobsługowe. Małe okienka z poprzedniej epoki mają odejść do lamusa. Zarówno sprzedaż jak i ekspozycja mają mieć teraz charakter otwarty. Dodatkowo oprócz standardowej prasy ma być serwowana klientom kawa (RUCH jakiś czas temu - już po swojej prywatyzacji - próbował wejść w segment kawiarni brandem icoffe, ale chyba im to nie wyszło gdyż został o sprzedany).

Nowe logo zostało zaprojektowane przez Aart Design z Warszawy. Jednak tej identyfikacji ciągle mało jest widać w naszym kraju. Zastanawiam się czy ten projekt nie został odłożony na półkę.


Moje podejrzenia wypływają stąd gdyż najnowsze wiadomości jakie nam dostarczył dział PR RUCH SA wskazuję że teraz wszystko będzie wyglądało tak jak na poniższych zdjęciach.



Dlatego zastanawiam się czy po prywatyzacji spółki nie wydaje po raz drugi pieniędzy na swoją nowa identyfikację w ciągu niemalże jednego roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz