Widać że TMobile już dobrze zadomowiło się w kupionej ERZE. Jak już wcześniej pisałem cała akcja rebrendingu trwa w całej Polsce i już coraz mniej widać miejsc gdzie można spotkać jeszcze stary brand.
Teraz firma zabrała się za markę Heyah która dostała odświeżony logotyp.
Znakiem Heya pozostanie ciągle charakterystyczna rączka jednak jej kolorystyka zmieni się z jednolitej na wielobarwną. Firma wprowadza nowy logotyp który dodatkowo unowocześni wizerunek marki.
Patrząc na odświeżone logo można stwierdzić że taki zabieg został wprowadzony ze względu na dorastanie grupy docelowej marki. Symbol może stracił swoją dotychczasową swobodę i luz, jednak dzięki zastosowaniu takiej różnorodności w wypełnieniu samej ŁAPY wygląda ona korzystnie. Mozaika daje dużo więcej możliwości niż logotyp ze starej identyfikacji, które z perspektywy czasu podczas wprowadzania był bardzo intrygujący jak i cała akcja.
Według mnie swoją formą nawiązuje trochę do lubianego przeze mnie bahausu - ale może tylko mi się tak kojarzy.
W reklamach Heyah nie zobaczymy już niestety zgranego animowanego duetu kota Ryśka i psa Winstona. Bohaterowie pojawiali się w animowanych reklamach oferty przez półtora roku.
Ostatnio marka została "zepchnięta" i nie reklamowała się gdyż Polska Telefonia Cyfrowa wszystkie swoje siły i budżety przerzuciła do reklamowania rebranding Ery na T-Mobile.
Po całej transakcji to właśnie Heyah pozostała na rynku jako jedyny brand z oferty PTC z przed wejścia T-Mobile.
Obsługę reklamową marki powierzono tak jak i przy jej wejściu na nasz rynek agencji G7 i Engine oraz domowi mediowemu Starcom.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz