Piwo które warzone jest w Stanach Zjednoczonych od 1876 r. zmienia po raz 12 swoją puszkę. Budweiser jest marką flagową Anheuser-Busch a od 1936 r. sprzedaje swoje piwo między innymi w puszkach o pojemności 0,33.
Nowe opakowanie zostało zaprojektowane przez londyńską JKR.
Odświeżony design opakowań daje Budweiser-owi unowocześniony wygląd, który nie odbiega od kultowego bowtie Budweiser, zawiera wszystkie chrakterystyczne cechy marki tak że lojalni smakosze pijących Budweiser będą rozpoznać piwo nie tylko po puszcze ale i docenią smak który jest niezmienny.
Nowa identyfikacja wizualna jest kolejnym krokiem w dążeniu do wzmocnienia roli Budweiser jako globalnej marki piwa. System opakowań został zaprojetoany w taki sposób aby nie ograniczać się tylko do standardów panujących w Stanach Zjednoczonych, ale tak aby przekładać je na opakowania używane w różnych częściach świata. Wszędzie tam gdzie sprzedawany jest Budweiser.
Samo logo nie zmieniło się znacznie od poprzedniej wersji, właściwie zostało oczyszczone i podrasowanym. Ogólnie rzecz biorąc, wykonanie rebrendingu jest bardzo dobrze zrobione i wynika ze strategii jaką przyjęła firma. Wszystkie te śmiałe zmiany wprowadzone zostały po to aby zdominować opakowania, aby stać się tak charakterystyczny aby każdy potencjalny klient po jednym "żucie oka" bez problemu sięgał po swoją markę, markę Budweisera.
W otwieraczu zamiast owalu wycięta była kiedyś korona, swoja drogą ciekawe czy firma ją pozostawiła, czy z niej zrezygnowała.
Nie mogę się już doczekać kiedy nowa puszka ;) wpadnie mi w ręce, aby się o tym przekonać oraz o nie zmiennym smaku:)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz