niedziela, 28 października 2012
PeKaO SA - rebranding grupy
Cały bieżący rok stoi pod znakiem rebrendingu, wiele marek "finansowych" związanych bezpośrednio jak i pośrednio z kryzysem finansowym zdecydowało się na zmianę i odświeżenie swoich wizerunków.
Zrobił tak jakiś czas temu jeden z głównych graczy bankowych na naszym rynku Bank PeKaO SA
piątek, 26 października 2012
TU WARKA - zmiana właściciela, zmiana logo
Od lipca TU Warta SA ma nowego właściciela od tego momentu stała się członkiem niemieckiej Grupy TALANX. W związku z tym było tylko kwestią czasu przystosowanie swojej symboliki firmowej do standardów grupowych. Od kilku dni możemy oglądać efekt tego połączenia.
Etykiety:
brand book,
corporate identity,
identyfikacja wizualna,
kolor,
kolorystyka,
logotyp,
Meiji Yasuda Life Insurance Company,
rebrending,
redisagne,
symbolika grupowa,
system identyfikacji,
TALANAX,
TU WARTA
środa, 17 października 2012
AIG - nowe logo
American International Group czyli AIG odświeżyło swój nadszarpnięty po 2008 r - kiedy musiała się ratować pomocą z Rezerwy Federalnej aby nie utracić swojej płynności finansowej - wizerunek.
TOPEX - nowa identyfikacja
TOPEX marka która jest na rynku od 20 lat postanowiła zmienić swoją identyfikację.
Etykiety:
corporate identity,
identyfikacja,
identyfikacja wizualna,
kolorystyka,
księga identyfikacji,
logo,
marka,
pozycjonowanie,
rebranding,
symbol,
symbolika grupowa
Beckers - nowe logo
Mniej, prościej, przejrzyściej - po prostu lepiej!
Beckers marka która istnieje na rynku nieprzerwanie od 1865 r. postanowiła poddać liftingowi swoje logo.
Beckers marka która istnieje na rynku nieprzerwanie od 1865 r. postanowiła poddać liftingowi swoje logo.
wtorek, 29 maja 2012
PZU - nowe logo
Czy ta zmiana była potrzebna????
Od kiedy tylko pojawiło się w mediach i na różnego rodzaju eventach zbierałem się do napisania kilku słów na jego temat.
Od kiedy tylko pojawiło się w mediach i na różnego rodzaju eventach zbierałem się do napisania kilku słów na jego temat.
czwartek, 15 marca 2012
Muzeum Narodowe - nowe logo
Jakiś czas temu ogłoszony został konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Narodowego. Nie ukrywam że czekałem z niecierpliwością na wynik tego konkursu gdyż wymagania jakie zostały wyznaczone potencjalnym firmą były wysokie dlatego spodziewałem się też bardzo ciekawych prac.
Jakież było moje zaskoczenie kiedy ogłoszono (zaprezentowano) nowy logotyp (ligatura) niewiele wspominając o przedmiocie konkursu czyli identyfikacji.
Jakież było moje zaskoczenie kiedy ogłoszono (zaprezentowano) nowy logotyp (ligatura) niewiele wspominając o przedmiocie konkursu czyli identyfikacji.
Subskrybuj:
Posty (Atom)